نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

برزنت پنبه ای ضخیم

 

برزنت پنبه ای ضخیم با استفاده از الیاف طبیعی با ضخامت سه لایه، چهار لایه، پنج لایه و شش لایه در مجموعه ی ایران برزنت در حال تولید می باشد. این پارچه ها از مقاومت و کیفیت بالایی در برابر عوامل محیطی برخوردار می باشند. 

مجموعه ی ایران برزنت با استفاده از مواد و متریال درجه یک، اقدام به تولید انواع پارچه هایز برزنتی با تعداد لایه های بالا پرداخته است. برزنت تولید شده در مجموعه ی ایران برزنت از استحکام و مقاومت بالا به دلیل تعداد لایه های زیاد برخوردار می باشد. 

مجموعه ی ایران برزنت انواع برزنت پنبه ای ضخیم را با کیفیت و قیمت ارزان تولید و سپس به فروش می رساند. 



:: برچسب‌ها: برزنت پنبه ای ضخیم، برزنت پنبه ای، پنبه، پارچه برزنت پنبه ای، برزنت ضخیم، قیمت برزنت ضخیم ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

خرید برزنت سبک 

 

برزنت سبک با ضخامت یک لایه تا دو لایه در مجموعه ی ایران برزنت به فروش می رسد. این پارچه ها از کیفیت بالایی در مجموعه ی ایران برزنت برخوردار می باشند. قیمت خرید برزنت سبک نسبت به قیمت خرید برزنت سنگین ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. مجموعه ی ایران برزنت با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، برزنت سبک را نه تنها با کیفیت بالا بلکه با قیمت ارزان به فروش می رساند.

خرید برزنت سبک از مجموعه ی ایران برزنت در متراژهای متفاوت در رنگ و طرح های زیبا امکان پذیر می باشد. این مجموعه انواع برزنت را با ضخامت یک لایه تا دو لایه با کیفیت بالا به صورت اینترنتی و حضوری به مشتریان خود به فروش می رساند. اگر قصد خرید و تهیه ی برزنت سبک وزن را با کیفیت بالا و قیمت ارزان دارید، همین حالا از مجموعه ی ایران برزنت اقدام نمایید. 

 



:: برچسب‌ها: خرید برزنت سبک، پارچه برزنت، برزنت سبک ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

برزنت ضد حرارت

 

برزنت نسوز صنعتی، برزنت ضد حریق و برزنت ضد اشتعال از اسامی برزنت ضد حرارت در بازار به شمار می رود. مجموعه ی ایران برزنت به عنوان یکی از بهترین مراکز تولیدی پارچه برزنت ضد حرارت در سراسر کشور به شمار می رود. این مجموعه بیش از سه دهه با استفاده از الیاف منحصر به فرد و با کیفیت اقدام به تولید انواع برزنت ضد حرارت با مقاومت حرارتی بالا پرداخته است. 

مجموعه ی ایران برزنت با دانش و پشتکار فنی به عنوان یکی از مطرح ترین تولید کننده های پارچه های برزنتی نسوز در سراسر کشور به شمار می رود. یکی از ماده های اصلی تشکیل دهنده در برزنت ضد حرارت، فایبرگلاس می باشد. وجود این ماده در پارچه های برزنتی سبب ایجاد مقاومت و استحکام بالا در پارچه های برزنتی شده است. 

 



:: برچسب‌ها: برزنت ضد حرارت، قیمت پارچه برزنت نسوز، برزنت نسوز، برزنت نسوز صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

خرید اینترنتی برزنت کیفی

 

پارچه برزنت به دلیل انعطاف پذیری بالا، وزن سبک، کیفیت بالا، مقاومت و استحکام بالا در تولید کیف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه ها در انواع رنگبندی و طرح قابل تولید می باشند. گروه تولیدی ایران برزنت بیش از سه دهه مشغول به تولید پارچه برزنت کیفی می باشد. 

این مجموعه برای سهولت خرید مشتریان خود، انواع برزنت کیفی را به صورت اینترنتی به فروش می رساند. این محصول با کیفیت در کمترین زمان ممکن در مقصد برای شما مشتریان عزیز و ارجمند ارسال می گردد. خرید برزنت کیفی به صورت اینترنتی از طریق تماس با شماره های درج شده در صفحات سایت ایران برزنت و یا از طریق صفحات مجازی این مجموعه قابل خریداری می باشد. 



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی برزنت کیفی، خرید اینترنتی پارچه برزنت کیفی، خرید برزنت کیفی، خريد برزنت، خرید اینترنتی برزنت، کیف برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

 چادر مسافرتی

فروش انواع چادر مسافرتی در تهران

فروش انواع چادر برزنت مسافرتی در شهر تهران با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در رنگ و طرح های متنوع توسط گروه ایران برزنت به فروش می رسد. این مجموعه چادرهای برزنت مسافرتی را در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به نیاز افراد به فروش می رساند. 

چادر مسافرتی در انواع مختلف توسط گروه ایران برزنت با کیفیت بالا فروخته می شود. این مجموعه انواع چادر را به صورت عمده با تعداد بالا و یا به صورت دونه ای به فروش می رساند. قیمت چادر برزنت مسافرتی در مجموعه ی ایران برزنت ارزان و کاملا اقتصادی می باشد. 



:: برچسب‌ها: فروش انواع چادر مسافرتی در تهران،  چادر مسافرتی، انواع چادر، چادر برزنتی، چادر، بهترین چادر مسافرتی، مرکز فروش چادر مسافرتی در تهران، انواع چادر مسافرتی، چادر مسافرتی بزرگ، چادر مسافرتی، فروش انواع چادر مسافرتی، خرید انواع چادر مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

 برزنت

فروش برزنت آب گریز در تهران

 

فروش برزنت آب گریز در مجموعه ی ایران برزنت به صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر می باشد. این مجموعه انواع پارچه های برزنتی را با بالاترین قابلیت ها و بهترین کیفیت خدمات مشتریان عزیز و ارجمند به فروش می رساند. پارچه های تولید شده در مجموعه ی ایران برزنت نه تنها در شهر تهران بلکه به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن ارسال می کند. گروه ایران برزنت ارائه دهنده ی انواع پارچه های برزنتی با بالاترین کیفیت و بهترین نوع دوخت می باشد. 



:: برچسب‌ها: فروش برزنت آب گریز در تهران،  برزنت، قیمت برزنت، فروش برزنت ضد آب، برزنت خرید، برزنت ضد آب تهران، برزنت قیمت، برزنت ضد آب قیمت، برزنت ضد آب و آفتاب قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

برزنت برای تراس

 

معمولا از برزنت به عنوان پوشش مخصوص تراس و بالکن مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه ها دارای قابلیت ضد آب، ضد حرارت و ضد اشتعال می باشند. برزنت تراس در برابر تغییرات جوی زمین از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و با قرار گیری در زیر نور آفتاب دچار تغییر کیفیت و یا پوسیدگی نمی شوند. گروه ایران برزنت انواع برزنت مخصوص تراس را با کیفیت بالا تولید و روانه ی بازار می کند.



:: برچسب‌ها: برزنت برای تراس , برزنت , برزنت تراس , تراس , برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

برزنت متری

پارچه برزنت متری امکان عبور و جریان هوا را از بیرون به داخل و بالعکس فراهم می کند. قیمت این پارچه ها متفاوت می باشند. قیمت برزنت متری بر حسب متراژ و اندازه ی پارچه مشخص می گردد. برزنت های متری در کارخانه های نساجی تولید می شوند، سپس به مراکز فروش و فروشگاه های زنجیره ای ارسال می شوند. شما می توانید، برای تهیه ی پارچه های برزنت رولی از مراکز تولیدی پارچه برزنتی اقدام نمایید. پارچه های برزنت رولی معمولا در عرض های یک متر، یک و نیم متر و دو متر تولید می شوند.

طول این پارچه ها 50 متر و 100 متر می باشند. به طور کلی محاسبه ی گرم این مدل از پارچه های برزنتی به سادگی اندازه گیری طول و عرضشان نمی باشند. گرم رول پارچه های برزنتی معمولا از طریق تعداد لایه های تشکیل دهنده ی آن محاسبه می شوند. مجموعه ی ایران برزنت به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های پارچه های برزنتی در سراسر کشور می باشد. در هنگام تهیه ی پارچه های برزنت متری به ضخامت، کیفیت و اندازه پارچه توجه فرمایید. به طور کلی یک تولید کننده ی پارچه برزنت متری دارای ویژگی های خرید به صورت آنلاین و یا حضوری، کارشناسان با تجربه جهت مشاوره ی انتخاب نوع برزنت، عرضه ی محصولات به صورت عمده و رولی و ... می باشد. کارشناسان مجموعه ی ایران برزنت در زمان فروش محصولات خود به بهترین نحوه ممکن شما مشتریان عزیز را راهنمایی می کنند، تا در زمان خرید پارچه های برزنتی بهترین نوع پارچه را با توجه به نیاز خود تهیه نمایید. 

 

 



:: برچسب‌ها: برزنت، برزنت متری ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

برزنت ۳لا ۶لا

برزنت ۳لا ۶لا از تعداد لایه های نخ بیشتری در تار و پود پارچه به کار برده شده است. به همین علت پارچه های تولید شده دارای مقاومت و استحکام بالاتری در برابر عوامل خارجی و تهدیدات محیطی برخوردار می باشند. برزنت بسته به نوع دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد. مجموعه ی ایران برزنت به عنوان یکی از بهترین تولیدی های پارچه برزنتی، چادر برزنتی و روکش برزنتی در سراسر کشور محسوب می شود. برزنت معمولا در عرض های 100، 150 و 200 سانتی متری قابل تولید می باشد. مجموعه ایران برزنت با در نظر گرفتن نیاز برخی از مشتریان به خرید برزنت در ابعاد بالاتر، انواع پارچه های برزنتی را در ابعاد و طول های متفاوت تولید می کند. 

 به طور کلی برزنت با ضخامت یک لایه و دو لایه جز برزنت های سبک و برزنت های سه لایه تا شش لایه جز برزنت های ضخیم محسوب می شوند. برزنت سبک و ضخیم هر دو دارای کیفیت بالایی می باشند. اما برزنت ضخیم از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار می باشد. برزنت 3لایه و 6 لایه با دو نوع الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شود، که هر یک بر اساس جنس، خاصیت و نوع ویژگی دارای وجه تمایز منحصر به فردی می باشند. 



:: برچسب‌ها: برزنت ۳لا ۶لا، برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

چادر مسافرتی 

انواع چادر مسافرتی

انواع چادر مسافرتی بر اساس کاربرد به دسته های مختلفی تقسیم می شود. در ادامه قصد داریم، شما را با انواع چادر برزنت مسافرتی آشنا کنیم. 
•    چادر برزنت مسافرتی فنری : به دلیل قرار گرفتن ستون بر روی بدنه ی چادر برزنتی دارای نصب آسانی می باشد. چادر برزنت مسافرتی فنری به دلیل جنس مستحکم در شرایط آب و هوایی مختلف از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. این مدل از چادرهای برزنتی دارای وزن سبکی می باشند.
•    چادر برزنت مسافرتی عصایی : علت نامگذاری عصا بر روی چادرهای برزنتی به دلیل الگو برداری نام، از عصای نابینایان می باشد. چادر برزنت مسافرتی عصایی دارای نصب زمانبری می باشد. معمولا این مدل از چادرهای برزنتی برای کوهنوردان و کمپرها مناسب می باشند. این مدل از چادرهای برزنتی از مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی برخوردار می باشند. 
•    چادر برزنت مسافرتی اتوماتیک : چادر برزنت مسافرتی اتوماتیک دارای میله های ضخیمی می باشد و از ضخامت بیشتری نسبت به سایر چادهای برزنتی برخوردار می باشد. این مدل از چادرهای برزنتی دارای نصب آسانی می باشند. 

مجموعه ی ایران برزنت انواع چادر برزنت مسافرتی را با کیفیت بالا تولید می کند. چادر برزنت مسافرتی از مقاومت بالایی در برابر تغییرات دمایی برخوردار می باشد. چادرهای برزنتی در مجموعه ی ایران برزنت به صورت سه فصل، سه فصل چهار فصل و چهار فصل تولید می شوند. در هنگام خرید چادر برزنت مسافرتی باید به تهویه ی مناسب، وزن چادر، نصب آسان، قیمت مناسب و دیگر عوامل توجه فرمایید. شما می توانید، جهت اطلاع از اصالت کالا با شماره های درج شده در سایت ایران برزنت تماس حاصل فرمایید. 

 



:: برچسب‌ها: انواع چادر مسافرتی، ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

برزنت خام

 

برزنت خام یا همان برزنت سفید با گرم LR3*6 در کارخانه ی ایران برزنت قابل تولید می باشد. این پارچه ها از مرغوب ترین نوع پارچه های نخ پنبه با الیاف طبیعی قابل تولید می باشند. تولیدی ایران برزنت، برزنت های خام را با ماشین های سنگین و مجهز دوخته و روانه ی بازار می کند. پارچه برزنت در ابتدا به صورت خام تولید و سپس در قسمت رنگرزی کارخانه رنگ می شود. زمانی که این پارچه ها رنگ می شوند، از ثبات رنگی بالایی برخوردار می باشند، یعنی به هیچ عنوان دچار پخش شدگی در رنگ و یا تغییر رنگ ( کم رنگ شدن رنگ – تغییر کیفیت در رنگ ) نمی شوند. 

برزنت خام از پلی استر، پلی استر پنبه، نخ های پنبه ای اسپان و یا کرباس تولید می شود. قیمت برزنت خام بر اساس متریال تشکیل دهنده تولید می شود. این پارچه ها در عرض های 100، 150 تا 200 سانتی متر قابل تولید می باشند. برزنت خام معمولا با رنگ سفید قابل تولید می باشد. وزن برزنت خام بر اساس ضخامت و اندازه ی پارچه مشخص می شود. معمولا پارچه های برزنتی با وزن های متفاوت از 200 گرم تا 500 گرم بر متر مربع قابل تولید هستند. خرید برزنت خام از تولیدی ایران برزنت برای آن دسته از افرادی که قصد تهیه ی انواع برزنت خام به صورت اینترنتی دارند، به صورت رولی ارسال می شود. 

 



:: برچسب‌ها: برزنت خام، برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

 پارچه برزنت

پارچه برزنت قیمت

 

یکی از عمده دلایلی که سبب افزایش و یا کاهش قیمت انواع پارچه های برزنتی تولید شده در مجموعه ی ایران برزنت می شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1.    کیفیت 
2.    تمیزی دوخت 
3.    اندازه و متراژ
4.    ضخامت

گروه ایران برزنت قبل از اینکه اقدام به تولید پارچه های برزنتی کند، در ابتدا انواع متریال مخصوص به پارچه را مورد بررسی و آزمایش قرار می دهد. اگر متریال موجود از کیفیت بالایی برخوردار بود، اقدام به تولید پارچه برزنت می کند. این مجموعه حساس به تولید انواع پارچه های برزنتی با کیفیت بالا می باشد. گروه تولیدی ایران برزنت بیش از سه دهه مشغول به فعالیت در تولید انواع پارچه های برزنتی می باشد. این مجموعه با عبور از تمام فراز و نشیب ها انواع پارچه های برزنتی را با بالاترین کیفیت و بهترین نوع دوخت تولید می کند. جهت اطلاع از قیمت انواع پارچه های برزنت با شماره های درج شده در صفحات سایت تماس حاصل فرمایید. 

وجود دستگاه های تمام اتومات و مجهز سبب تولید انواع پارچه های برزنتی با بالاترین کیفیت و بهترین نوع دوخت شده است. گروه تولیدی ایران برزنت انواع پارچه های برزنتی را با بالاترین کیفیت در رنگ و طرح های متنوع و کاربر پسند تولید می کند. وجود دستگاه های مجهز و پیشرفته در کارخانه ی ایران برزنت منجر به تولید پارچه با بالاترین کیفیت شده است. پارچه برزنت با ضخامت های مختلف از 1لایه تا 6لایه در کارخانه ی ایران برزنت تولید می شود. 



:: برچسب‌ها: پارچه برزنت، پارچه برزنت قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

 پارچه برزنت 

خصوصیات پارچه برزنت ضد آب

•    مقاوم در برابر باد، باران، آفتاب، اشعه ی uv و رطوبت 
•    دارای خاصیت آنتی باکتریال 
•    مقاوم در برخورد با اجسام تیز و برنده 
•    مقاوم در برابر حمل بار با وزن سنگین 
•    دارای وزن سبک 
•    انعطاف پذیری بالا 

امروزه از الیاف مصنوعی و طبیعی در تولید پارچه های برزنت ضد آب مورد استفاده قرار می گیرند. وجود این دو الیاف سبب تغییر در کیفیت و جنس پارچه های برزنت ضد آب می شود. 
معمولا در تولید پارچه برزنت  ضد آب از یک لایه روکش پلاستیکی مانند پلی اتیلن مورد استفاده قرار می گیرد. وجود این لایه در پارچه های برزنتی سبب ایجاد خاصیت ضد آب در این پارچه ها می شوند. 



:: برچسب‌ها: خصوصیات پارچه برزنت ضد آب، پارچه برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

 پارچه برزنت

 پارچه برزنتی نازک

 

پارچه برزنتی نازک از پارچه های برزنتی با کیفیت تولید می شود. این مدل از پارچه های برزنتی دارای مقاومت و استحکام بالایی در برابر تهدیدات محیطی برخوردار می باشند. پارچه برزنت نازک به دلیل وزن سبک مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. ضخامت پارچه برزنتی نازک به دو صورت یک لایه و دو لایه در مجموعه ی ایران برزنت تولید می شود. 

برای برخی از افراد این سوال مطرح است، که پارچه برزنت نازک چیست؟ تفاوت آن با پارچه برزنت ضخیم چیست؟ خب! پاسخ به این سوال یک کلمه است. ضخامت! بله درسته ضخامت! پارچه های برزنتی با ضخامت و تعداد لایه های متفاوتی تولید می شوند. به طور کلی پارچه برزنت با ضخامت یک لایه تا دو لایه جزء پارچه برزنت نازک و پارچه برزنت سه لایه تا شش لایه جزء پارچه برزنت ضخیم محسوب می شوند. هر یک از این پارچه ها دارای کاربرد همراه با قابلیت های متفاوت می باشند. تصور برخی از افراد در هنگام خرید پارچه برزنت نازک این است، که پارچه برزنت هر چقدر ضخامت بالاتری داشته باشد، دارای استحکام و مقاومت بالاتری می باشد.
این تصور تا حدی درست است! اما در مجموع انواع پارچه های برزنتی تولید شده در مجموعه ی ایران برزنت دارای قابلیت و ویژگی های متفاوت همراه با استحکام و مقاومت بالا می باشند. گروه ایران برزنت در هنگام تولید انواع پارچه برزنت نازک به دلیل استفاده از متریال با کیفیت انواع پارچه های برزنتی را با کیفیت و مقاومت بالا تولید می کتد. 



:: برچسب‌ها: پارچه برزنتی نازک، پارچه برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

پارچه برزنت

قیمت پارچه برزنت پی وی سی

قیمت پارچه برزنت پی وی سی در مجموعه ی ایران برزنت ارزان و مقرون به صرفه می باشد. مجموعه ی ایران برزنت انواع پارچه های برزنتی را با کیفیت بالا تولید می کند. امروزه به دلیل نوسانات بازار نمی توان قیمت دقیقی از پارچه برزنت پی وی سی اعلام کرد. جهت اطلاع از قیمت پارچه برزنت پی وی سی با شمار های درج شده در سایت ایران برزنت تماس حاصل فرمایید. مجموعه ی ایران برزنت با داشتن کادر مجرب شما مشتریان عزیز را در خرید لذت بخش راهنمایی می کنند.     

مجموعه ی ایران برزنت انواع پارچه های برزنت پی وی سی را با رنگبندی، ابعاد و ضخامت های مختلف تولید می کند. این مدل از پارچه های برزنتی دارای قابلیت چاپ می باشند و بیشتر برای کارهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند. پارچه برزنت پی وی سی به دلیل وجود یک لایه عایق حرارتی از پارچه در برابر آتش محافظت می کند. پارچه های برزنتی معمولا با دو نوع الیاف مصنوعی و طبیعی تولید می شوند، که هر یک دارای خاصیت و ویژگی های منحصر به فردی می باشند. پارچه برزنت پی وی سی به دلیل استفاده از یک لایه عایق از گرما و سرما به داخل پارچه جلوگیری می کند.



:: برچسب‌ها: قیمت پارچه برزنت پی وی سی، پارچه برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

پارچه برزنت

پارچه برزنت قیمت 

پارچه برزنت با قیمت های متفاوتی درمراکز تولیدی به فروش می رسد. قیمت پارچه برزنت بر اساس نوع آن متفاوت می باشد. در مراکز تولیدی پارچه های برزنتی با انواع مختلف به فروش می رسند. به طبع هر یک از این پارچه ها دارای ضخامت، کیفیت و نوع دوخت های متفاوتی می باشند. قیمت پارچه برزنت به پارمترهای مختلفی بستگی دارد. این مجموعه انواع پارچه های برزنت را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رساند. پارچه برزنت در مجموعه ی ایران برزنت با توجه به کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی می باشد. 

پارچه برزنت معمولا از دو نوع الیاف مصنوعی با پارچه های پلی استر و الیاف طبیعی پارچه های نخ پنبه تولید می شود. استفاده از هر یک از این الیاف با کیفیت با پارچه های منحصر به فرد سبب تغییر در کیفیت پارچه های برزنت می شوند. 
مجموعه ی ایران برزنت انواع پارچه های برزنت را با استفاده از بهترین متریال روز دنیا تولید و روانه ی بازار می کند. کیفیت در تمامی محصولات برزنتی در این مجموعه بالا می باشد. جهت استعلام قیمت پارچه برزنت از مجموعه ی ایران برزنت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 

 



:: برچسب‌ها: پارچه برزنت قیمت، پارچه برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

  برزنت

بورس فروش برزنت در کرج 

  برزنت با سطح استانداردهای متفاوتی در کارخانه ی جهان برزنت تولید می شود. علت تفاوت در کیفیت در بسیاری از تولیدی ها به دلیل استفاده از متربال مختلف به همراه پارچه هایی با جنس های متفاوت می باشد. برزنت با استانداردها مشخص توسط گروه متخصص جهان برزنت در کارخانه ی جهان برزنت قابل تولید می باشد. این پارچه ها با بالاترین کیفیت در کارخانه ی جهان برزنت قابل تولید می باشد. 

قیمت پارچه های برزنتی تولید شده در این کارخانه مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد. اگر قصد تهیه ی انواع برزنت با کیفیت را دارید، می توانید قبل از تهیه ی برزنت با شماره های ۰۲۱۶۵۲۴۴۳۷۰   |    ۰۹۱۲۵۶۹۶۳۹۵   تماس حاصل فرمایید تا به شما مشتریان عزیز و ارجمند با توجه به نوع نیاز شما بهترین پارچه را به فروش رسانیم. مجموعه ی جهان برزنت به عنوان یکی از بهترین مراکز تولیدی برزنت در سراسر کشور محسوب می شود. این مجموعه به عنوان یکی از معتبرترین مراکز بورس فروش برزنت در کرج محسوب می شود. 



:: برچسب‌ها: برزنت، بورس فروش برزنت در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

 پارچه برزنت

 

پارچه برزنت ارزان در تهران 

 برخی از افراد تنها به دنبال تهیه ی پارچه برزنت ارزان قیمت و کیفیت مناسب هستند. قیمت پارچه های برزنت در تولیدی ایران برزنت با توجه به ضخامت و اندازه ی آن مشخص می شوند. گروه ایران برزنت انواع برزنت را با کیفیت بالا و دوخت تمیز تولید و روانه ی بازار می کند. اگر قصد تهیه ی پارچه برزنت کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارید، همین حالا به مراکز تولیدی ایران برزنت اقدام نمایید. گروه تولیدی ایران برزنت به عنوان یکی از برترین و مطرح ترین مراکز تولیدی در سراسر کشور محسوب می شود. این مجموعه انواع پارچه های برزنت را با استفاده از دانش روز دنیا تولید و روانه ی بازار می کند. 

 پارچه برزنت در بیشتر صنایع و تولیدات مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله کاربرد پارچه برزنت در قسمت سایبان مغازه و همچنین در صنایع چادر سازی ،روکش خودرو، حتی در روکش استخر ها و ساخت آلاچیق نیز از این پارچه ها استفاده می شوند، پارچه برزنت کاربرد های فروانی دارد در کلانشهر بزرگ تهران به علت تراکم جمعیت و حضور افراد زیاد با صنایع و شغل های متنوع خرید این پارچه ها بیشتر انجام میشوند، در تهران مراکزی که مشغول به تولید انواع پارچه برزنت باشند بسیار زیاد وجود دارد. اما شرکت ایران برزنت در تولید انواع پارچه برزنت با تجربه بالا عمل کرده و با تنوع  بالای پارچه و حتی لوازم جانبی تولید شده در زمینه برزنت از بهترین در تولیدکنندگان محسوب می شود. برای تهیه ی پارچه برزنت اعلاء و درجه یک با شرکت ایران برزنت تماس حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: پارچه برزنت ارزان در تهران، پارچه برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

پارچه برزنت

تفاوت پارچه برزنت با پارچه برزنت پی وی سی 

پارچه های برزنت در انواع مختلف قابل تولید می باشند، که هر یک با توجه به نوع کاربرد و کارایی مد نظر مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از این پارچه ها دارای بافت لطیف و برخی دیگر دارای بافت زمخت می باشند. پارچه های برزنتی دارای انواع مختلفی می باشند، که هر یک با توجه به جنس و قابلیت هایی که دارند، دارای کاربردهای فراوانی می باشند. 

تفاوت اساسی پارچه برزنت با برزنت پی وی سی می توان به خاصیت اشتعال پذیری در بین این دو پارچه اشاره کرد. برزنت پی وی سی دارای خاصیت اشتعال پذیری و پارچه برزنت ضد حرارت می باشد. برزنت پی وی سی از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشد. معمولا از این پارچه ها به دلیل کیفیت بالا نزدیک به 10 سال می توان استفاده کرد. پارچه های برزنتی از پارچه های صد در صد نخ پنبه همراه با ترکیبی از مواد پلیمری قابل تولید می باشند. پارچه برزنت در برابر تغییرات ناگهانی آب و هوایی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. 

 



:: برچسب‌ها: تفاوت پارچه برزنت با پارچه برزنت پی وی سی، پارچه برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

قیمت برزنت پی وی سی

قیمت برزنت پی وی سی در مجموعه ی ایران برزنت مناسب و اقتصادی می باشد. کیفیت، اندازه، جنس و ضخامت از عوامل تاثیر گذار در تعیین نرخ برزنت پی وی سی می باشد. برزنت از موادی مانند: پلی استر با روکش یورتان و یا پلاستیک های پلی اتیلن یا پارچه کرباس تولید می شود. علت خاصیت ضد آب در پارچه های برزنتی به دلیل استفاده از پلاستیک، پلی وینیل کلراید (PVC)، پلی یورتان (PU)، الاستومر سیلیکونی، فلوئوروپلیمرها و موم می باشند. 

وزن این پارچه ها بر اساس متراژ پارچه و ضخامت آن ها تعیین می شوند. معمولا برزنت پی وی سی با وزنی حدود 220 تا 740 گرم بر متر مربع قابل تولید می باشد. ضخامت برزنت پی وی سی از یک لایه تا شش لایه می باشد، که هر یک با توجه به تعداد لایه های تشکیل دهنده به دو دسته ی نازک و ضخیم تقسیم می شوند. برزنت پی وی سی در تولیدی ایران برزنت به صورت متری در عرایض مختلف به فروش می رسد. گروه تولیدی ایران برزنت با در نظر گرفتن به خواسته ی مشتری انواع برزنت را با بالاترین کیفیت در اندازه های مختلف تولید می کند. بسیاری از تولید کنندگان در صنعت نساجی انواع پارچه های برزنت را به صورت متری خریداری می کنند. چرا که خرید برزنت به صورت متری با متراژهای بالا بسیار ارزان تر از خرید برزنت در متراژهای پایین می باشد.

 



:: برچسب‌ها: قیمت برزنت پی وی سی، برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

 برزنت

برزنت موادی 

برزنت موادی از پارچه های با کیفیت پلی استر همراه با نخ های پنبه،  پنبه ای اسپان و یا کرباس قابل تولید می باشد. این پارچه ها از انعطاف پذیری و استحکام بالایی برخوردار هستند. برزنت موادی همانند سایر پارچه های برزنتی در عرض های 100، 150 تا 200 سانتی متر مربع قابل تولید می باشد. معمولا از این پارچه ها در تولید انواع کاورهای برزنتی و چادرهای برزنتی مورد استفاده قرار می گیرند. برزنت موادی در کارخانه ی ایران برزنت با استفاده از مواد و متریال با کیفیت قابل تولید می باشد. کیفیت مواد در این پارچه ها بالا می باشند، به نحوی که امکان پخش شدگی و یا تغییر کیفیت رنگ در پارچه های برزنتی وجود ندارند. 

گروه ایران برزنت انواع برزنت موادی را در عرایض متفاوت با کیفیت بالا تولید می کند. اگر قصد تهیه ی برزنت موادی را از مجموعه ی ایران برزنت دارید می توانید، به دو صورت اینترنتی و حضوری خریداری نمایید. گروه ایران برزنت سعی دارد، برای جلب رضایت مشتریان خود انواع برزنت را با بالاترین کیفیت و بهترین نوع دوخت تولید و روانه ی بازار کند. یکی از خصوصیات بارز در این پارچه ها می توان به مقاومت بالا در برابر تغییرات دمایی اشاره کرد. معمولا از این پارچه ها در شرایط آب و هوایی حساس مورد استفاده قرار می گیرند. 

 



:: برچسب‌ها: برزنت موادی، برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

برزنت متری چند است

مجموعه ی ایران برزنت بیش از سه دهه به تولید انواع محصولات برزنتی با کیفیت بالا پرداخته است. علت کیفیت بالا در این مجموعه به دلیل استفاده از متریال با کیفیت می باشد. این مجموعه با استفاده از دستگاه های پرس تمام اتوماتیک انواع پارچه های برزنتی، روکش های برزنتی و چادرهای برزنتی را با دوخت بی نظیر تولید و روانه ی بازار می کند. 

این مجموعه با توجه به درک و اوضاع اقتصادی جامعه تمامی محصولات خود را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به فروش می رساند. امروزه به دلیل نوسانات بازار نمی توان، قیمت دقیقی از انواع برزنت اعلام کرد. جهت اطلاع از لیست قیمت برزنت متری با شماره های درج شده در سایت ایران برزنت تماس حاصل فرمایید. پارچه برزنت با قیمت ارزان و مناسبی در تولیدی ایران برزنت به فروش می رسد. قیمت هر یک از پارچه های برزنتی تولید شده با نوع دیگر آن متفاوت می باشند. هر کدام از پارچه های تولید شده دارای انواع مختلفی می باشند، که هریک دارای جنس و کیفیت های متفاوتی هستند. 

 



:: برچسب‌ها: برزنت متری چند است، برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

 پارچه برزنت

بورس پارچه برزنت در تهران 

بورس پارچه برزنت در تهران با ارزنده ترین کیفیت ارائه دهنده ی انواع پارچه های برزنتی درجه یک در پایتخت می باشد. گروه تولیدی ایران برزنت به عنوان معروف ترین مراکز تولیدی پارچه برزنتی در سراسر کشور می باشد. 
این مجموعه پارچه های برزنت را با کیفیت بالا تولید می کند. از انواع پارچه های برزنت تولید شده در تولیدی ایران برزنت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    پارچه برزنت سایبان 
•    پارچه برزنت نسوز – ضد اشتعال 
•    پارچه برزنت ضد آب
•    پارچه برزنت نانو 
•    پارچه برزنت شمعی 
•    پارچه برزنت کیفی 
•    پارچه برزنت کانتینری – ترانزیتی 
•    پارچه برزنت نانو آب گریز 

•   و ....

هر یک از پارچه های فوق با استفاده از متریال متفاوت قابل تولید می باشند. هر یک دارای کاربردهای مشخصی هستند. پارچه برزنت نه تنها در پایتخت بلکه به سراسر کشور توسط مجموعه ی ایران برزنت به فروش می رسد. این مجموعه انواع برزنت را با کیفیت بالا به فروش می رساند. 
فروش پارچه برزنت توسط مجموعه ی ایران برزنت در انواع مختلف امکان پذیر می باشد. تمامی پارچه های تولید شده در مجموعه ی ایران برزنت از کیفیت و قابلیت های بالایی برخوردار می باشند. 



:: برچسب‌ها: بورس پارچه برزنت در تهران، مرکز فروش پارچه برزنتی ضد آب، فروش برزنت، قیمت پارچه برزنت، فروش عمده پارچه برزنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

کاربرد برزنت جوشکاری

برزنت جوشکاری پارچه ای بسیار مقاوم در برابر حرارت است که از الیاف فایبرگلاس، فایبر سرامیک، آرامید و یا کولار تهیه می شود. میزان نسوز بودن پارچه با توجه به الیاف مصنوعی که در کنار الیاف طبیعی به کار برده شده است، تعیین می شود.

این پارچه ها که با نام برزنت جوشکاری شناخته می شوند، قابلیت و مقاومت حرارتی بالایی دارند و در واقع غیر قابل اشتعال و سوختن هستند. از پارچه نسوز جوشکاری برای تهیه دستکش و لباس های ویژه این کار استفاده می شود. 

برخی از برزنت های جوشکاری قابلیت تحمل دماهای تا 1260 درجه سانتی گراد را نیز دارا هستند، که از این پارچه ها برای مکان هایی که در معرض حرارت بسیار زیاد هستند استفاده می شوند.

به عنوان مثال: از این نوع پارچه ها برای درز گیری داکت کوره استفاده می شود. وزن و بافت پارچه ها درمیزان تحمل حرارت آن ها موثر می باشند. برخی از پارچه های نسوز تا حدی در برابر حرارت مقاوم هستند، که می توانند خود موجب خاموش شدن آتش شوند. برزنت جوشکاری شامل پارچه های تهیه شده با پلی استر های خاص، با الیاف شیشه ای و پارچه ها با الیاف مدااکریلیک می باشد. 



:: برچسب‌ها: کاربرد برزنت جوشکاری،برزنت جوشکاری،قیمت برزنت جوشکاری،برزنت نسوز،کاربرد برزنت نسوز،برزنت ضد حریق ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranberezent

برزنت

برزنت رنگی

برزنت رنگی در مراکز تولیدی در رنگبندی های متنوع قابل تولید می باشد. در گذشته برای تولید برزنت تنها به کیفیت بالا در این پارچه ها توجه می کرند. اما با گذشت زمان و پیشرفت صنعت نساجی انواع برزنت با رنگبندی های زیبا و طرح های ماندگار قابل تولید می باشند. 
علاوه بر کیفیت بالا، تنوع رنگی در پارچه های برزنتی سبب افزایش میزان تقاضا در این مدل از پارچه ها شده است. میزان استحکام و مقاومت در این پارچه ها بالا می باشند. 
برزنت رنگی به دلیل دارا بودن یک لایه پلاستیک دارای قابلیت و خاصیت ضد آب می باشد. این پارچه ها در تنوع رنگی بالا قابل تولید می باشند. 

برزنت رنگی در تنوع رنگی بالا توسط گروه ایران برزنت به سراسر کشور برای مشتریان عزیز و گرامی ارسال می شود. همانطور که پیش تر گفته شد، برزنت رنگی در رنگبندی های متنوع تولید و قابل ارسال می باشد.
به طور مثال : برزنت سبز رنگ معمولا برای پوشش محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. برزنت آبی رنگ برای کاور قایق در دریاها مورد استفاده قرار می گیرد و برزنت سفید رنگ برای ایجاد غرفه های بازار مورد استفاده قرار می گیرد، تا نور آفتاب به راحتی از آن عبور کند. 



:: برچسب‌ها: برزنت رنگی، برزنت طوسی، پارچه برزنت، پارچه برزنت سبز، برزنت، دوخت برزنت ضد آب، پارچه برزنت پلی استر ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1402 | نظرات ()